tisdag 22 december 2009

Dag 17: knappt värt att kalla inlägg eller idag blir det verkligen en snabbis!

Tänkte bara skriva en rad eller två om dagens händelser, än så länge har man städat hela lägenheten, rensat undan grejer inför julen och stökat runt rent allmänt. Jag och Paula har varit i luven på varandra två gånger redan och vi har inte ens påbörjat resan än, det är sannerligen ett gott tecken inför resan inte sant.... haha! Men nu är allt lugnt igen, för tillfället, för rätt var det är smäller det igen. Men förhoppningsvis behöver det inte bli mer gnabb för nu, jag orkar inte mer just för tillfället.

Men nog om det, nu är det bara lite mer än två timmar innan vi måste ge oss av, en sak som stör mig är dock att vi måste hinna med flygbussen som avgår från stationen klockan två och vårt flyg går inte förrän klockan kvart i fyra. Finns det någon anledning till att de inte har fler turer ut till flygplatsen? Vi måste sitta och vänta i över en timme på vårt flyg då bussresan tar en halvtimme ungefär. Det kommer att bli segt då jag vet med säkerhet att Saria kommer att bli väldigt uttråkad. Vet inte vad man skulle kunna hitta på medan man väntar. Får väl försöka underhålla henne så gott det går.

Nu ska jag ta mig någonting att äta, sen ska jag packa ner de sista sakerna inför resan, har lite småplock kvar att packa, som rak och badrumsartiklar. Sen tror jag allt är klart för avfärd. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag glömma något, det är inte ett antagande utan ett faktum.

1 kommentar:

  1. Önskar er en bra resa i alla fall, även om ni får vänta på flyget ett tag, lilla Saria kommer säkert vilja undersöka allt som finns för det är alltid skoj på en flygplats...

    SvaraRadera